Čau,
prostredníctvom DPD som do Čiech posielal na reklamáciu klávesnicu. Je predajca zo zákona povinný uhradiť mi poštovné?
Reklamácia bola uznaná a bol mi zaslaný nový kus.
Ďakujem.
Reklamácia - kto hradí poštovné? Vyřešeno
Reklamácia - kto hradí poštovné?
► Zobrazit spoiler
Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?
Ano je, jen si nejsem jistý jak je to do "zahraničí" a většina se tomu vzpírá (po ČR), pak by mělo pomoci, když se zmíníš o ČOI (Česká Obchodní Inspekce) ...
- ITCrowd
- Tvůrce článků
-
Guru Level 13.5
- Příspěvky: 23625
- Registrován: březen 10
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?
Pokud je reklamace uznaná, pak prodejce hradí i náklady, které by jinak nevznikly => i poštovné.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
- Karrex
- Elite Level 10
- Příspěvky: 9600
- Registrován: listopad 08
- Bydliště: Brno
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?
Musíš si o to ale říct, oni nikdy sami od sebe toto neuhradí. Když jsem reklamoval v ČR, nikdy neposlali. Když jsem reklamoval v Německu, tak poslali.
Sestava v profilu.
Watercooling Club EXOverclocker@HWBot league rank#1 Aprilia Shiver Club BMW ///M Club
Watercooling Club EXOverclocker@HWBot league rank#1 Aprilia Shiver Club BMW ///M Club
Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?
Díky za odpovede.
Ešte jedna vec - ak by som musel tovar znova reklamovať, vraj stačí pôvodná faktúra. Ako bude ale potom predajca vedieť, že ide už o druhú reklamáciu toho istého výrobku?
Ešte jedna vec - ak by som musel tovar znova reklamovať, vraj stačí pôvodná faktúra. Ako bude ale potom predajca vedieť, že ide už o druhú reklamáciu toho istého výrobku?
► Zobrazit spoiler
- Microsheep
- Level 4.5
- Příspěvky: 1656
- Registrován: leden 10
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?
Vědět by to měli, opisují se seriové čísla (v nějakých produktech to může být jiný identifikátor) a to i v případě, že vymění nějakou část produktu, musí si opsat sériovku nového dílu.
- Martab
- Moderátor / člen HW týmu
-
Guru Level 14
- Příspěvky: 28589
- Registrován: březen 11
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?
Protokol o první reklamaci si určitě nech, kdyby náhodou, ale jinak si to prodejce/výrobce dohledá kolikrát bylo dané zboží reklamováno.
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
Re: Reklamácia - kto hradí poštovné? Vyřešeno
Všetkým ďakujem za pomoc, pomohli ste mi.
► Zobrazit spoiler
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host